Det senaste dygnet

I lördags var jag först mamma på mobila , sedan träffades jag Freddy och Tim hemma hos mig, vi väntade på Sebbe för han tävlade , sedan drog vi oss ner mot byn där vi åt pizza på santa lucia! Jag och Freddy delade på en med kött och bearnisesås (stavning ) senare började vi gå hemåt när Sebbe såg en cykel som han trodde var hans kompis. Så vi tog cykeln till henne , för turligt nog var det hennes, jag och Freddy var jätte rädda att folk skulle tro att VI snodde den... Sen åkte vi till Tim där vi såg början på hajen men efter att det hoppat fram ett scaryface som gjorde att alla fick hjärtattack ville ingen se mer, vi satt uppe och prats osv . Sen hände en annan scary sak, har aldrig varit så rädd i mitt liv! Vi 5 halv 6 somna vi ... Vaknade halv nio och såg the reef. Den var superbra! Verklighets baserad hajfilm! Sen åt vi frukost och bara chilla åt godis spela kotte med mera;) sen vid halv 2 åkte jag och bästa Freddy hem , nu är jag trött , as you hopefully understanding;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0